Reklama
  • Poniedziałek, 17 października 2016 (08:00)

    Lek na raka piersi osłabia kości?

Mam chory staw biodrowy, czeka mnie operacja. Rok temu wycięto mi guzek z piersi i muszę zażywać lek hormonalny, Tamoksifen. Podobno ma niekorzystny wpływ na kości. To prawda? Elżbieta z Kielc

Reklama

Tak. Lek ten rzeczywiście nie jest zalecany kobietom borykającym się ze schorzeniami stawów i zagrożonym osteoporozą. Porozmawiaj o swych obawach z onkologiem.

W przypadku raka piersi zależnego od estrogenów i progesteronu można stosować również inne leki, np. Nolvadex, niemające niekorzystnego wpływu na kości.

Na żywo

Zobacz również

  • Pitaję, zwaną także smoczym owocem, zjada się na surowo, najlepiej schłodzoną. Takie podanie poprawia jej smak. Miąższ zawiera przeciwutleniacze, które niszczą wolne rodniki, a więc chronią... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.